tisdag 24 juli 2012

Reiki-kurs

R E I K I
Reiki är en av många healingmetoder som finns runt om i världen och den
härstammar från 1800-talets Japan och heter Usui Shiki Ryoho.
Det är en underbar metod som vänder sig till nybörjare och som är nyfikna på healing.
Reiki är ingen ersättning för medicinsk sjukvård snarare ett komplement för att sätta
igång självläkning och ta bort blockeringar.
I Europa finns det många healers som arbetar ihop med läkare och som komplement
till den medicinska vården. I Sverige håller vi på att förändra synen, men den verkliga
förändringen tar plats i den som själv vill förändras.
Reiki´s principer:

Bara för idag ska jag leva i tacksamhet
Bara för idag ska jag inte oroa mig
Bara för idag ska jag inte vara arg
Bara för idag ska jag utföra mitt arbete hederligt
Bara för idag ska jag visa kärlek och respekt för varje levande varelse.

Material & diplom ingår.
Du genomgår också en Reikiinitiering.
Lunch tar du med dig. Fika ingår.

Möjlighet att vidareutbilda sig i Reiki II och till Master finns.

Reiki I
Datum: 13 oktober kl. 9.30 - 16.00
Pris: 1000:-
Anmäl dig senast 1 okt

Reiki II
Datum: 29 september kl.9.30-16.00 + 17 november kl.9.30-16.00
Pris: 1500:-
Jobbar i små grupper.
Anmäl dig senast 10 september + 2 november
Välkomna!

Anmälan sker till ninarunesson@bredband.net eller via FB eller 0704-937322

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar